Při balení na dovolenou myslíme zejména na peníze, tvrdí průzkum

- Komerční sdělení -brilantní

V první pětce věcí, které jsou pro Slováky na ideální dovolené nejdůležitější, jsou také plavky, opalovací krém, partner nebo partnerka a sluneční brýle.

Čtěte také:

Dnešní krpci jsou zdatní světoběžníci

Nejdůležitější je nezapomenout si na svoji ideální dovolenou přibalit peníze. Myslí si to až devět z deseti dotázaných. Je to pro ně dokonce důležitější, než vzít s sebou partnera či partnerku, kteří v průzkumu skončili až na čtvrtém místě. Partneři hrají méně důležitou roli pro mladší Slováky do 29 let, později jejich význam stoupá.

Druhá příčka patří plavkám a třetí opalovacímu krému. Ty jsou mnohem důležitější pro ty Slováky, kteří mají partnera, než pro ty, kteří ho nemají. Na pátém místě důležitosti skončily sluneční brýle.

Pro 61 procent Slováků je nejdůležitější mobilní telefon. Musí si ho přibalit, aby měli pocit ideální dovolené. „Co je však zajímavé, je fakt, že telefon na rozdíl od jiných věcí potřebných pro pocit ideální dovolené je stejně důležitý pro mladší či starší ročníky, bez ohledu na to, zda jsou z Bratislavského či Prešovského kraje, města či vesnice, zda mají nebo nemají děti,“ uvedla Tatiana Böhmerová ze společnosti TNS Slovakia, která realizovala průzkum.

Na cestovní pojištění si vzpomene více než polovina Slováků. Umístilo se zhruba uprostřed žebříčku věcí, které nesmí na dovolené chybět. Jednoznačně důležitější je mít cestovní pojištění na dovolené pro starší ročníky (65 procent) než pro lidi mladší 29 let (47 procent), pro lidi z velkoměst či vzdělanějších Slováků. Mít cestovní pojištění jako součást ideální dovolené je důležitější pro ty, kteří mají partnera.

Knihu potřebuje 40 procent dotázaných, repelent přesná třetina Slováků, čtvrtina nezapomíná na křížovky. Vzácně si vzpomenou na přehrávač hudby, noviny, časopisy či počítač. K tabletu se hlásí devět procent Slováků a ke čtečce knih tři procenta. Mladší Slováci mají více než ostatní na mysli přehrávač, Slováci v produktivním věku (od 30 do 49 let) zase myslí více na děti. Starší generaci záleží na cestovním pojištění či křížovkách.

- Reklama -zpravy
- Komerční sdělení -pr článek

Redakce doporučuje

Články autora